OTÁZKY ZÁKAZNÍKŮ

 

 

1. Jaká je záruka na garáž?

Poskytujeme 24měsíční záruku na ocelovou konstrukci fyzickým osobám, zatímco záruční doba pro firmy a státní instituce činí 12 měsíců. Plechy používané na našich konstrukcích jsou prvotřídní kvality. Garáže druhé a třetí jakosti nepodléhají záruce ani reklamaci.
 

2. Z čeho se garáž skládá?

Naše garáže jsou vyrobeny z úhelníků a ohýbaných profilů za studena. Jsou natřeny základovou barvou, což je chrání před korozí. Trapezový plech T7 na bocích a T14 na střeše.
 

3. Je vyžadováno povolení pro postavení ocelové konstrukce?

Některé stavby skutečně lze postavit bez jakéhokoliv povolení (typickým příkladem je stavba do 25 m2), ovšem podstatné je, o jakou stavbu se jedná a jaký druh staveb je na daném pozemku přípustný z hlediska územního plánu.
Konkrétní podmínky stanovuje Zákon č. 183/2006 Sb. Zákon o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), v platném znění, který zároveň přesně specifikuje stavby, které lze realizovat pouze na ohlášení a které nepotřebují ani ohlášení ani stavební povolení.
 
 

4. Je kotvení garáže/přístřešku na popelnice/klece zpoplatněno?

Kotvení není zahrnuto v ceně garáže. Jedná se o placenou službu - zeptejte se na cenu.
Poznámka: nekotvíme do zámkové dlažby, betonových bloků a chodníkových desek!
Neprovádíme kotvení klecí do podloží.
 

5. Jak objednat garáž?

Garáž lze objednat následujícími způsoby:
- Telefonicky
- E-mailem
- Přes prodejní platformy
- Písemně
- Prostřednictvím webové stránky
 
Pro přijetí objednávky je třeba uvést:
- Rozměry objednávané garáže (šířka, výška, hloubka)
- Adresu dodání
- Osobní údaje
- Nejlépe dva kontaktní telefonní čísla
 
 
 

6. Kdy platím za garáž?

- Platba pro fyzické osoby se nejčastěji provádí hotově po montáži garáže. Možná je také platba převodem – před plánovanou montáží.
- Platba pro organizace, státní úřady, obchodní společnosti může být provedena převodem po montáži, po předložení zakládacích dokumentů společnosti.
- U atypických konstrukcí je vyžadována záloha (výše zálohy je dohodnuta individuálně).
 

7. Kdy je informace o dodávce?

O dni dodání informujeme zákazníka nejčastěji 1 - 4 dny před příjezdem.
 

8. Jak dlouho trvá montáž, pokud mám připravený podklad?

Montáž typické garáže (3x5) trvá přibližně 30 minut.
Montáž kotce obvykle trvá asi 20 minut.
 

9. Jsou poskytovány nějaké slevy?

Ano, slevové nabídky a speciální akce můžete najít na našich stránkách nebo hledat nabídky na prodejních či inzertních portálech. Nejaktuálnější informace a ceny však najdete na naší webové stránce www.superstal.cz.
 

10. Kdo má připravit podklad?

Zákazník je povinen připravit a vyrovnat podklad ještě před dodáním objednaného produktu na vlastní náklady.
Tomuto tématu jsme věnovali speciálně připravený PRŮVODCE.
 

11. Vystavujeme fakturu DPH?

Ano, vystavujeme fakturu DPH na ocelovou konstrukci. Do 7 dnů od data prodeje pro fyzické osoby. Firmy od 1. ledna 2020 mají povinnost uvést údaje pro fakturu při objednání garáže. V případě, že údaje pro fakturu (na firmu) nebudou uvedeny při objednávce, společnost SUPERSTAL odmítne vystavit fakturu DPH v souladu s platnými právními předpisy.
 

12. Vydrží garáž zatížení sněhem?

V posledních letech nejsou zimy v České Republice tak bohaté na sněhové srážky, ale je nutné odklízet sníh ze střechy při vydatných srážkách. Neprovádíme zkoušky na ověření pevnosti konstrukce, protože 90 % objednávek se provádí na zakázku a konstrukce je přizpůsobena parametrům objednané garáže. Pokud zákazník chce mít takové údaje, je povinen o tom informovat společnost SUPERSTAL při objednání garáže nebo kotce. Za tyto zkoušky/výpočty bude účtován poplatek a doba realizace objednávky se může prodloužit.
 

13. Mám v plechové garáži dvoukřídlá vrata, ale nemohu vložit visací zámek do otvorů, vypadají, jako by byly špatně svařené. Co mám dělat?

- Nejčastější příčinou takové situace je špatně vyrovnaný podklad pod plechovou garáží.
- Pokud není podklad rovný, celá konstrukce bude automaticky v menší či větší míře nakřivo, což znamená, že i křídla vrat budou nakřivo. Vrata jsou svařována podle formy, takže by měla být správně svařená.
- Doporučujeme v takovém případě nejprve vyrovnat terén a poté zkontrolovat, zda se něco změnilo nebo je situace stále stejná. Pokud se nic nezměnilo, vždy lze získat technické informace telefonicky.
 

14. Musím natírat desky u kotce?

ANO, pokud jste si objednal(a) kotec s deskami nebo dřevěnou podlahou, je nutné ji natřít lakem/lakem na dřevo, aby se dřevo ochránilo před vlhkostí. Pokud dřevo nebude ochráněno, může dojít k jeho deformaci, v některých případech i k praskání, za což společnost SUPERSTAL nenese odpovědnost. Dřevo je předem ošetřeno pouze základním nátěrem. Po natření kotce jakoukoliv barvou ztrácíte možnost vrácení kotce, pokud ještě neuplynula lhůta pro vrácení a objednaná klec nebyla vyrobena na zakázku.
 

15. Musím natírat konstrukci?

Zákazník je povinen neprodleně po montáži ukotvit konstrukci do podloží na vlastní náklady. Konstrukce natřené i pozinkované je třeba dodatečně zabezpečit vrchní barvou kvůli použité technologii výroby.
Natírání konstrukce kotce na černo je prováděno hloubkovou metodou, což může vést k výskytu zatečení barvy. Natírání konstrukce není předmětem záruky ani reklamace.
 

16. Odstoupení od smlouvy: jaké jsou podmínky vrácení produktu?

Zákazník - fyzická osoba má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od dodání zboží pouze v případě, že daný produkt podléhá vrácení, tedy nebyl vyroben na zakázku.
 
Podmínky vrácení zboží:
- Produkt nesmí vykazovat známky používání.
- Produkt nesmí být poškozen. Pokud nebyl sepsán protokol o vadách produktu, předpokládá se, že zákazník převzal zboží bez výhrad.
- Náklady na demontáž hradí zákazník (jsou variabilní podle zakoupeného zboží) - náklady na demontáž určuje prodávající nebo zákazník provede demontáž samostatně na vlastní odpovědnost a náklady.
- Náklady na zpětnou dopravu hradí kupující (závisí na parametrech konstrukce a vzdálenosti od sídla firmy). Náklady na zpětnou dopravu určuje prodávající. Tuto službu lze také zadat externí firmě poskytující přepravu nadměrných nákladů.
- Zákazník je povinen uvést bankovní účet, na který budou vráceny peníze.
- Vrácení peněz proběhne po odeslání produktu a zjištění, že byl produkt odeslán v souladu s termíny a potvrzení, že nedošlo k poškození produktu.
 

17. Proč konstrukce v garáži rezaví?

Konstrukce garáže rezaví, protože je pokryta pouze základní barvou. Tato barva je nanášena hloubkovou metodou (ne práškovou). V podmínkách s vysokou vlhkostí je to přirozený proces u oceli. Jako firma neneseme odpovědnost za rez na konstrukcích, které jsme vyrobili. Je možné dodatečně objednat nátěr konstrukce vrchní barvou, ale za tuto službu účtujeme další poplatek. Tento typ nátěru se provádí ručně, a proto na nátěr konstrukce neposkytujeme záruku, nicméně pravděpodobnost výskytu rzi je určitě mnohem menší nebo bude zasažená plocha menší.
 

18. Co lze reklamovat v rámci záruky a co ne?

Záruka pokrývá mechanické závady, jako jsou například odtržené panty nebo uvolněné svary, tedy závady vzniklé v důsledku chyby výrobce. Naopak reklamace se nevztahují na závady vzniklé v důsledku nesprávného používání produktu, ani na závady způsobené přírodními silami. Záruka se také nevztahuje na škrábance nebo promáčkliny plechu kvůli specifikaci produktu. Pokud se během přepravy vyskytnou promáčkliny nebo škrábance na plechu, takové poškození není kryto zárukou. Snažíme se dodávat naše produkty v co nejlepším stavu a za co nejnižší cenu, proto jednotlivé části nejsou baleny samostatně, což snižuje náklady na balení produktu.
 
Pokud chce zákazník produkt dodatečně zabezpečit obalem, je třeba zajistit vlastní dopravu, aby se předešlo komplikacím při převzetí. Zákazník bude muset nést dodatečné náklady na balení produktu. Výše těchto nákladů bude záviset na parametrech objednané ocelové konstrukce. Naše vozidla jsou přizpůsobena k bezpečné přepravě našich produktů, aby byl transport bezpečný nejen pro řidiče, ale také pro všechny osoby, které se přímo nebo nepřímo setkávají s našimi produkty během přepravy. Všechny reklamace jsou posuzovány individuálně.
 
Reklamační hlášení jsou přijímána výhradně e-mailem na adresu [email protected]. Prosíme, aby reklamace obsahovala všechny nezbytné informace (údaje o spotřebiteli, datum uzavření smlouvy, přesný popis závady a alespoň jednu fotografii ukazující vadu produktu), jinak reklamace nebude posouzena.
 

19. Kdy mohu odstoupit od smlouvy?

Od kupní smlouvy lze odstoupit pouze v případě, že garáž/kotec/brána nebyla vyrobena na zakázku podle specifikací zákazníka. Nedostatečná záloha neznamená výrobu standardního produktu. Standardní garáž má rozměr 3x5 - popis pod odkazem.
 
Změny jako rozšíření, zúžení, prodloužení nebo zkrácení, změna sklonu střechy, přidání barvy, okenního otvoru, dvířek nebo jiných doplňků, které nejsou uvedeny v ceníku, znamenají, že produkt je vyroben na zakázku a není možné jej vrátit.
 

20. Podléhá plechová garáž ve druhé jakosti záruce?

Garáž zakoupená ve druhé jakosti záruce nepodléhá, takže pokud někdo podá objednávku, musí si to dobře rozmyslet, protože nebude možnost výměny plechu nebo jednotlivých konstrukčních prvků. Kvalita plechu je nižší než standardní a může rezavět, plech je vybírán náhodně. Někdy se stane, že plech je lepší, někdy horší. Každý kus je pokryt jiným plechem, proto se skutečný stav jistě bude lišit od toho viditelného na fotografiích. Nejčastěji se takové produkty používají na stavbách jako dočasné skladiště různých zařízení nebo stavebních materiálů.
 
Cena takového produktu je výrazně snížena, a proto budou veškeré opravy prováděny za poplatek. Ceny služeb jsou stanovovány na základě zadaných úkolů.
 

21. Jak mám zaplatit zálohu na garáž?

Proces zaplacení zálohy je velmi jednoduchý. Nejprve je nutné podat objednávku, abychom mohli platbu přiřadit ke správné objednávce.
 
Objednávka by měla obsahovat e-mailovou adresu, abychom mohli vést korespondenci. Na uvedenou e-mailovou adresu bude zaslána pro forma faktura, která obsahuje všechny údaje potřebné k provedení platby, tedy adresní údaje společnosti a číslo bankovního účtu, na který je třeba peníze zaslat. Na faktuře pro forma je uvedena částka, kterou je třeba zaplatit. V předmětu platby je nutné uvést číslo pro forma faktury a jméno a příjmení osoby, na kterou je objednávka vystavena, aby byla objednávka rychleji identifikována.
 
Zbývající částka je hrazena různými způsoby v závislosti na hodnotě objednávky a na tom, kdo objednávku podává, zda je to firma nebo fyzická osoba. Může to být hotovost při převzetí nebo rychlý převod při převzetí, podle předchozích individuálních ujednání. Státní instituce mají možnost zaplatit zbývající částku s prodlouženou lhůtou splatnosti.
 
V případě dotazů nás prosím kontaktujte telefonicky, rádi rychle odpovíme na všechny otázky.
 
Zálohu lze také zaplatit v sídle společnosti, které se nachází na adrese Sadek 149, 34-620 Jodłownik, voj. Malopolské.
 

22. Proč mám zaplatit zálohu?

Záloha je částečná platba na účet budoucí realizace. Je požadována, protože všechny garáže, které vyžadují zálohu, jsou vyráběny na zakázku podle požadavků zákazníka, ať už se jedná o firmu nebo fyzickou osobu. Pokud požadujeme zálohu, znamená to, že danou garáž nemáme na skladě a musíme ji vyrobit. Každá garáž je jiná, liší se v mnoha ohledech, jako je sklon střechy, typ brány, barva plechu, typ konstrukce, doplňky jako dveře, okno, lišty, nýty v barvě, použití většího množství nýtů, střešní krytina, filc pod střechou, okenní otvor a další, na kterých zákazníkovi záleží. Je možné vrátit zálohu, pokud garáž ještě nebyla vyrobena, ale pokud je garáž již vyrobena a zákazník neodebere zboží (bez ohledu na důvod), záloha bude zadržena, nebo budou odečteny náklady spojené s realizací objednávky. Záloha je forma zabezpečení firmy. Proto prosíme o pečlivé zvážení nákupu. V případě jakýchkoli dotazů nás kontaktujte a pokusíme se na všechny odpovědět spolehlivě, ať už telefonicky nebo e-mailem.
 

23. Koupil jsem garáž bez montáže, jak mám skladovat plech, aby se nepoškodil?

Aby střešní krytina dlouhá léta řádně plnila svou funkci a nepřinášela uživateli zbytečné problémy již při přepravě a skladování, je třeba dodržovat několik základních pravidel. Tím se zabrání poškození struktury materiálu. Stojí za zmínku, že správné skladování před montáží je podmínkou pro kladné vyřízení reklamace. Proto jsme vytvořili příručku, která jednoduše vysvětluje, jak správně provádět tyto úkony.
 

Jak dlouho lze skladovat plech po vyložení?

Tovární balení slouží pouze k ochraně plechu během přepravy a krátkodobého skladování. Pozinkované plechy, které jsou zabezpečeny v továrních obalech, mohou být skladovány maximálně 2 dny od dodání produktu. Povlakované plechy mohou být skladovány v továrním balení po dobu 3 týdnů. Před uplynutím této lhůty musí být všechny plechy vyjmuty z obalů a vysušeny. Pozinkované a aluzinkové plechy musí být navíc ošetřeny konzervačním olejem.
 

Jak správně skladovat plech po delší dobu?

Často je nutné skladovat plech po delší dobu. V takovém případě musí být všechny plechy uspořádány pod úhlem minimálně 3 stupně v uzavřené místnosti na suchých dřevěných podkladech, které jsou alespoň 20 cm nad zemí. Každý plech musí být oddělen suchými dřevěnými lištami, které zajišťují volnou cirkulaci vzduchu. Takto zabezpečené plechy mohou být skladovány maximálně 6 měsíců od data výroby. Plechy v baleních a svitcích nesmí být skladovány na volném prostranství nebo v prostorách vystavených vlhkosti a kolísání teplot.
 

V jakých podmínkách by měly být plechy skladovány?

Podmínky, za kterých je plech skladován, mají velký vliv na jeho trvanlivost. Plechy nesmí být skladovány v blízkosti hnojiv, kyselin a jiných agresivních látek.
 

Správné skladování foliovaných plechů

Při skladování foliovaných plechů je třeba zajistit ochranu materiálu před vlhkostí. V případě zvlhnutí musí být ochranná fólie okamžitě odstraněna. Foliované plechy mohou být skladovány maximálně 3 měsíce v suché, uzavřené místnosti, která je chráněna před slunečním zářením. Před montáží plechu musí uživatel nutně odstranit ochrannou fólii.
 
Skladování plechu by mělo probíhat podle námi popsaných zásad. Je třeba pamatovat na to, že skladování plechu po delší dobu by mělo probíhat v uzavřených prostorách, které jsou izolovány od vnějších vlivů. Destruktivní vliv na plech má zejména vlhkost a sluneční záření. Nesplnění těchto požadavků povede ke kratší životnosti materiálu a ztrátě záruky. Je třeba mít na paměti, že v tomto článku jsme představili obecné pokyny pro skladování plechu. Maximální doba skladování jednotlivých modelů plechu se může lišit. Vždy je nutné se seznámit s pokyny výrobce týkajícími se konkrétního typu plechu.
 

24. Kdo by měl odstranit ochrannou fólii z garáže/ocelové konstrukce nebo jiného produktu?

V souladu s postupy ochrany produktů během přepravy je zakoupená akrylová a/nebo dřevěná garáž dodána s ochrannou fólií na povrchu. Chtěli bychom zdůraznit, že odstranění ochranné fólie z povrchu garáže je povinností zákazníka.
 
V některých případech (např. po předchozí dohodě o fotografování produktu nebo jiných činnostech zaměřených na propagaci firmy) můžeme tuto povinnost převzít a komplexně se postarat o odstranění ochranné vrstvy z povrchu garáže.